Det är just du och ingen annan!

Min kära syster eller ska jag bara kalla dig nu för vän?
Jag vill ingenting utan dig jag insér bara för varje dag att jag är ingenting utan dig!
Du är allt för mig och kommer alltid vara min kära syster!
Kom tillbaka till mig och sen snälla stanna hos mig jag längtar efter dig min vän och  det är bara saningen.
Du är allt jag någonsin önskat mig!
När jag inte hör din röst, känner jag mig tom saknar den tröst som jag fick från dina ord.
Det fans någonting i dig som fick mig förstå, att det var menat att det skulle va vi två!
Du var speciell, mitt allt, min kära syster det händer igen.
Det gör ont att veta att jag faller ner ,jag ler mot vinden jag pallar inte mer.
Jag lever för dig tills jag slutar andas, vill vara med dig och ingen annan
Jag finner snart inga ord, jag känner mig tom mina tårar blir till blod det gör så jävla ont!

Mina minnen blickar fram till vår vänskap, vår vänskap blickar tillbax till en saknad!
Om jag drömmer så vill jag gärna vakna för allt jag vill, är att få dig tillbaka!
Jag skulle korsa en öken för att ge dig hjälp, bränna mig på brinnande kol om & om igen.
Du fick mig att gå genom eld och vatten, jag saknar din värme!
Försöker le men det finns ingen mening kvar.
Utan dig är jag halv.


Jag älskar dig min kära Jennifer Fors!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ÄLSKLING:O Nu förstår jag varför du fråga om ajg hade kollat din blogg på senaste:O! Varför sa du inget?? Du är ju underbar, och varför ahr du inte ringt?!!?!?!? Tur att jag ringde iallafall! Du är ju mer en underbar, och det är du som gäller för min syster och ingen annan där heller! Du är MIN syster. Fan:O Har verkligen inte sätt detta:( du är ju obeskrivlig! Gullunge!!!! Vi ses iallafall imorgon! Och då SKAAAAA Du sova hos mig eller vi sova hos .... någon?;) vi hörs äääälskar diiig

2010-06-09 @ 21:46:04
URL: http://lilljenniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0