sommarlov

SOMMARLOV FÖRFAN!

gårdagen bjöd ju som sagt på skolavslutning, vilket aldrig har känts skönare tror jag, så himla skönt, som jag har längtat! Men iaf va i bresse igår också med vicky patrik tim oliver och pp. men jaja, bilder från skolavslutningen kommer senare när alla har skickat!

Idag ska jag till min kusin och kolla när han tar studenten, dock tänker han inte vara med och åka i det här tåget, vafan? aja, sen kommer kusin linn med hit hem och sover här, vi ska antagligen, eller vi ska på skumpartyt ikväll i bachohallen. jaja, ska göra mig i ordning nu, pusssss!/M

Kommentarer
Postat av: jennifer fors

ni skaaaaa träffa mig innan onsdag gullisar!!!!!!!!

2010-06-12 @ 13:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0