morgondagen!

tjena tjaaa.
sitter här och försöker att hålla mig vaken, är verkligen skit trött! men idag så hade vi avslutning på träningen, så jävla skönt! Sen så sitter jag och tänker över morgondagen, som sagt ska vi ut till bresse med skolan, ush fy och blä! vi ska tydligen ha någon himla praktisk matte, någon promenade eller något och lekar, men gud så kul? nej. men ska faktiskt sova nu är sjukt trött! i veckan blir det även skolavslutning på torsdagen, kusinens student på fredagen och sedan följer min kusin linn med mig hit och sover här. jaja, veckan blir toppen! men finner inte orken till att skriva mer, inte till att sova heller, även fast jag typ halv sover, jaja, pratar för mycket nu, pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0