Ingen ork!

Hejhejj!
Idag så orkade jag bara inte gå till skolan!
Jag är ju ändå klar med allt mitt arbete så duktig som jag är(stolt)!
Så jag gick och la mig direkt efter att jag hade ringt till mina små tvillingar och sagt att jag stannar hemma.
Jag sov ungefär till 2 då gick jag och städa som jag hade lovat mamma.
Och sen bar det i väg på träning.
Under tiden jag sov så tog jag en rejäl tankeställare så det känns väl lite bättre nu iaf!
Imorgon så blir det en dag ute i bresse.. Ska springa dit på 24 elr 22 min det kommer jag inte ihåg.
Men jag ska iaf göra det så ett lycka till skulle behövas;) 
Är lite irriterad på Annie och Maria som inte vill springa med mig!
Nej för dom ska tydligen gå!
Hur jävla lata får man va?!
Jag hoppas ni läser det här innan imorgon för det e klart som fan att ni ska springa med mig annars blir jag jätte  ledsen..
Jag skriver väl ett lite inlägg innan jag drar det beror på om jag hinner som jag dock då inte tror jag kommer att göra!

Pussss // Vicky 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0