Första dagen på sommarlovet!! Oh jävlar vilket lyckat väder!!

Hejhej
Igår hade vi skolavslutning och det var ju super kul!! nott!
Som ni ser så kanske jag inte är den bästa på att stava men jag har aldrig kunnat stav bra så det får ni leva med;)
Iaf jag gav ut jätte många rosor till folket jag älskar av hela mitt hjärta och fick tillbaka ungefär lika mycket på skolavslutningen igår.
Sen så gick jag och träffade min syster, vi båda hade jätte ont i fötterna efter skorna vi hade på oss.
Iaf vi tralla runt lite i stan och så träffade vi Tim och Patrik så då åkte jag med dom ut till Bresse och böt om.
Sen så var vi ute till 12 var tvungen att åka hem sen för att mamma var trött och ville sova så att jag skulle kunna gå hem och hämta grejor för att....... 
Sen så idag så är det första dagen på sommar lovet! Och lyckat väder det är..
Drog iaf på fys träning runt 4 så känner mig ganska stolt1!
Det var ju trotts allt ett tag sen jag träna.


Ikväll så ska jag annie maria och deras kusin till.... och ha lite rajtantajtan hör av mig lite senare Pussss/vicky

Kommentarer
Postat av: Jennifer Fors

Du va kul

2010-06-11 @ 19:41:43
Postat av: Vicky

Vi båda åker bort snart och sen vet vi ju inte vad som händer efter sommarlovet1 Jag vill inte att det slutar med att vi bråkar.

Vi båda ville göra olika saker.

2010-06-12 @ 09:37:01
Postat av: Jennifer

DU ville träffa mig för att du inte hade någon annan att ta omkring me och träffa ANDRA som du också planerat me? Så gör man inte

2010-06-12 @ 12:55:52
Postat av: Vicky!!

Ja jennfier det är ju din version du vet ju faktiskt inte att jag ville träffa dig för att jag ärlskar dig, Men eftersom jag hade lovat att träffa några och du inte orkade så blev det olika vägar. Jag gick med dig och hämtade din väska jag gör allt för dig det vet du!

2010-06-13 @ 00:53:58
Postat av: Anonym

Sluta överdriv.

Börjar bli så trött på de nu

2010-06-13 @ 12:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0