Dålig uppdatering

Hejsan hopp!
Nu är det så att vi har haft en jävligt dålig uppdatering om jag ska vara helt ärlig.
Sen så är det ju så att jag åker bort i tre veckor nu på måndag och har bara tillgång till internett lite då och då..
Men iaf det gick ganska bra när vi skulle springa till Bresse klara mig på Mvg tiden så pappa langa pengarna på kortet fick till och med bonus as glad!
Sen så när vi var där så var ju så klart Västerleden där och laja med så man skämdes ju lite hur man såg ut!!
Men det var många som sa att dom tyckte jag var söt så jag vet inte.
Man kan säga att det var sista dagen i skolan idag och vi körden någon jävla poängjackt as kul var det iaf!!
Vi får veta resultatet imorgon, och jag var ju så klart grupp ett!
Om man börjar på ett så slutar man på ett!
Sen efetr skolan drar vi till Max och käkar lite där. Sen klockan 6 har vi skolavslutning på Enavallen tack vare någon jävle som slarva bort våran bokning i Skolparken fan asså! Iaf det är bara att komma det komemr bli mycket uppträdanaden! Får inte glömma att jag ska träfaf min kära syster jennifer!
kolla in hennes blogg lilljenniiii.blogg.se
as bra PUsssss/vicky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0