dagen

hallå där!
idag så kom fanny till oss klockan 11. usch så tidgit! då så fixade vi oss till 1? och åkte in till stan för att käka på ricos. men sen träffade vi på isak, krille, tom, wille, johan och lukas som skulle hem till lukas och grilla. då åkte vi hem till lukas och pratade lite och så. sen spelade vi kubb. sen så kom jennifer också då pratade vi lite och sen så kollade vi på harry potter. sen var vi lov att åka hem och äta middag.
jaja, ska kolla på lejonkungen med fanny nu, eller snart iaf. där fick ni en vädligt ihoppdragen verision av dagen!

fannycarlsson<3

Kommentarer
Postat av: fannycarlsson

riktigt kul vare iaf (y)

kanske inte mina ben och min mage tyckte med iallafall.

och nu kommer vi inte ses på typ 4 veckor, jag kommer verkligen dööö!

och bilden maria, den tänker jag inte ens ta upp, föörfan va äcklig.

puss på dig skithög, love you!

2010-06-15 @ 10:33:38
URL: http://fannycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0